wtorek, 7 sierpnia 2012

Paradoksy cz. I, czyli jak skorzystać z Wi-fi w centrum hadlowym...

Wybrałam się dziś do Centrum Handlowego w Pune, jednego z większych.

Mój mniejszy plecak uległ zniszczeniu i żaden krawiec w okolicy nie chciał się podjąć jego naprawy, więc nie miałam wyjścia - musiałam kupić nowy.

Plecak zakupiony, więc postanowiłam odpocząć w jakiejś kawiarni. Z ciekawości zapytałam o wi-fi i okazało się, że tak! Mają! Takie ogólne dla całego Centrum Handlowego.

No to próbuję się zalogować.. okazuje się, że potrzebny login i hasło. No i sprawa wyglądała tak:

1. Należy udać się do informacji w celu uzyskania loginu i hasła
2. Trzeba wypełnić formularz (strona A4), wpisując wszystkie swoje dane.
3. Następnie iść do punktu xero, gdzie zrobią kopię paszportu i wizy
4. Zapłacić za zrobienie kopii
5. Wrócić do informacji
6. Podpisać kopie paszportu i wizy jednakowym podpisem (takim jak na formularzu)
7. Ustawić się do zdjęcia, które na miejscu robią

i... gotowe!
Proste, prawda?

Otrzymujesz następujący świstek:

`
Uprawnia on do korzystania z Internetu przez 4 godziny (co właśnie czynię:)) danego dnia.

Co ciekawe, chcąc skorzystać następnego dnia, całą procedurę należy powtórzyć... : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz